دبیر علمی محور (Track Chair) |
عنوان محور تخصصی |
ردیف |
دکتر عبدالرحمن حائری
(دانشگاه علم و صنعت) |
چارچوبها، استانداردها و ابزارهای مهندسی و مدیریت فرآیندهای سازمانی: بررسی و ارائه آخرین دستاوردها و استانداردهای مورد استفاده در مهندسی و مدیریت فرآیندها با تمرکز بر ابزارها و تکنیکهای کاربردی. |
۱ |
دکتر منوچهر نجمی
(دانشگاه صنعتی شریف) |
مدیریت کیفیت و بهبود مستمر فرایندها: تکنیکهای کیفیت و بهبود مستمر در فرآیندهای سازمانی. |
۲ |
دکتر احسان ملیحی
(دانشگاه خوارزمی) |
یکپارچهسازی فرایندهای سازمانی: روشها و رویکردهای هماهنگی و یکپارچهسازی فرآیندهای مختلف سازمانی. |
۳ |
دکتر کامران رضایی
(دانشگاه تهران) |
مدیریت ریسک در فرایندهای سازمانی: شناسایی، ارزیابی و مدیریت ریسکهای مرتبط با فرآیندهای سازمانی. |
۴ |
دکتر احسان نیک بخش
(دانشگاه تربیت مدرس) |
مدلها و تکنیکهای بهینهسازی و شبیهسازی فرایندها: معرفی و تحلیل مدلها و تکنیکهای نوین بهینهسازی و شبیهسازی برای بهبود کارایی و اثربخشی فرآیندهای سازمانی در حوزههای مختلف عملیات و مهندسی. |
۵ |
دکتر سارا بوربور و دکتر محمد رضا قطره سامانی
(دانشگاه تربیت مدرس) |
تحول دیجیتال، فناوری اطلاعات و هوشمندسازی فرایندهای سازمانی: بررسی نقش فناوریهای دیجیتال، اطلاعاتی و هوش مصنوعی در بهبود و هوشمندسازی فرآیندهای سازمانی، و تاثیرات آنها بر بهرهوری و نوآوری سازمانها. |
۶ |
دکتر علی حسین زاده کاشان
(دانشگاه تربیت مدرس) |
مهندسی و مدیریت فرایندها در زنجیره تأمین: بهینهسازی و مدیریت فرآیندهای زنجیره تأمین با تمرکز بر هماهنگی میان بخشهای مختلف. |
۷ |
دکتر فرزاد فیروزی جهان تیغ
(دانشگاه سیستان و بلوچستان) |
مهندسی و مدیریت فرایندها در سیستمهای سلامت: بهینهسازی و مدیریت فرآیندهای مرتبط با بیمارستانها، کلینیکها، و سایر مراکز درمانی با تمرکز بر بهینهسازی مسیرهای درمان، افزایش کیفیت خدمات درمانی، کاهش هزینهها و افزایش بهرهوری. |
۸ |
دکتر محمد علی رستگار
(دانشگاه تربیت مدرس) |
مهندسی و مدیریت فرایندهای مالی، بانکی و بیمه: بهبود فرآیندهای کسبوکار در بانکها، مؤسسات مالی و شرکتهای بیمه با تأکید بر دیجیتالیسازی، اتوماسیون، مدیریت ریسک و انطباق با مقررات. |
۹ |
دکتر الهام آخوندزاده
(دانشگاه تربیت مدرس) |
تجارب موفق در مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی: مطالعه موردی و بهاشتراکگذاری تجربیات موفق از پیادهسازی و بهبود فرآیندهای سازمانی در شرکتها و سازمانهای مختلف. |
۱۰ |