دبیر علمی محورهای تخصصی (Track Chair)

 | تاریخ ارسال: 1403/6/22 | 
دبیر علمی محور (Track Chair) عنوان محور تخصصی ردیف
دکتر عبدالرحمن حائری
(دانشگاه  علم و صنعت)
چارچوب‌ها، استانداردها و ابزارهای مهندسی و مدیریت فرآیندهای سازمانی: بررسی و ارائه آخرین دستاوردها و استانداردهای مورد استفاده در مهندسی و مدیریت فرآیندها با تمرکز بر ابزارها و تکنیک‌های کاربردی. ۱
دکتر منوچهر نجمی
(دانشگاه صنعتی شریف)
مدیریت کیفیت و بهبود مستمر فرایندها: تکنیک‌های کیفیت و بهبود مستمر در فرآیندهای سازمانی. ۲
دکتر احسان ملیحی
(دانشگاه خوارزمی)
یکپارچه‌سازی فرایندهای سازمانی: روش‌ها و رویکردهای هماهنگی و یکپارچه‌سازی فرآیندهای مختلف سازمانی. ۳
دکتر کامران رضایی
(دانشگاه تهران)
مدیریت ریسک در فرایندهای سازمانی: شناسایی، ارزیابی و مدیریت ریسک‌های مرتبط با فرآیندهای سازمانی. ۴
دکتر احسان نیک بخش
(دانشگاه تربیت مدرس)
مدل‌ها و تکنیک‌های بهینه‌سازی و شبیه‌سازی فرایندها: معرفی و تحلیل مدل‌ها و تکنیک‌های نوین بهینه‌سازی و شبیه‌سازی برای بهبود کارایی و اثربخشی فرآیندهای سازمانی در حوزه‌های مختلف عملیات و مهندسی. ۵
دکتر سارا بوربور
(دانشگاه تربیت مدرس)
تحول دیجیتال، فناوری اطلاعات و هوشمندسازی فرایندهای سازمانی: بررسی نقش فناوری‌های دیجیتال، اطلاعاتی و هوش مصنوعی در بهبود و هوشمندسازی فرآیندهای سازمانی، و تاثیرات آنها بر بهره‌وری و نوآوری سازمان‌ها. ۶
دکتر علی حسین زاده کاشان
(دانشگاه تربیت مدرس)
مهندسی و مدیریت فرایندها در زنجیره تأمین: بهینه‌سازی و مدیریت فرآیندهای زنجیره تأمین با تمرکز بر هماهنگی میان بخش‌های مختلف. ۷
دکتر فرزاد فیروزی جهان تیغ
(دانشگاه سیستان و بلوچستان)
مهندسی و مدیریت فرایندها در سیستم‌های سلامت: بهینه‌سازی و مدیریت فرآیندهای مرتبط با بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، و سایر مراکز درمانی با تمرکز بر بهینه‌سازی مسیرهای درمان، افزایش کیفیت خدمات درمانی، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری. ۸
دکتر محمد علی رستگار
(دانشگاه تربیت مدرس)
مهندسی و مدیریت فرایندهای مالی، بانکی و بیمه: بهبود فرآیندهای کسب‌وکار در بانک‌ها، مؤسسات مالی و شرکت‌های بیمه با تأکید بر دیجیتالی‌سازی، اتوماسیون، مدیریت ریسک و انطباق با مقررات. ۹
دکتر الهام آخوندزاده
(دانشگاه تربیت مدرس)
تجارب موفق در مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی: مطالعه موردی و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات موفق از پیاده‌سازی و بهبود فرآیندهای سازمانی در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف. ۱۰



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 37 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر